script>
Animated Hello Kitty

En bra kompis

♣Jag måste bara berätta om världens underbaraste kompis!
Känner honnom genom ett spel xP Har aldrig träffat honnom eller så men han betyder sjukt mycket för mig.
Jag visste inte att man kunde lita på någon så mycket som jag litar på han ;P
Sorry att jag inte har någon bild på han men aja,jag kan vissa hans sjukt bra blogg :'D
Den heter...Länk: http://xx-zeke-xx.bloggplatsen.se/ Skulle betyda mycket för mig om ni kollade på den!
Det finns mycket bra man kan säga om han men skulle jag skriva ner de skulle de bli en bok.
Jag skriver kort så jag är säker på att du pallar läsa xD haha. Tack för att du finns.
Älskar dig (som en vän) ♥♥
//massi ©

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0