script>
Animated Hello Kitty

Jag gråter med dig.

Jag vill bara säga att jag gråter med honnom.Det är så sjukt synd om han.
Man ser att han värkligen inte vill må dåligt.Jag blev helt sjukt ledsen när jag ser det här.
Den är så hemsk!!! Sprid ut klippet på era bloggar,MSN eller facebook!!
Snälla gör de!! Och se den!!
För er som inte fattar så typ blir han mobbad.Man ser att han gråter jättemycket.
Alla kallar honnom fula saker o.s.v Han är rädd att gå till skolan...typ. :( ;(
Första gången han skärde sig va i tvåan...Hemskt.
//massi

Kommentarer
Postat av: raanja

shiit!!

assåå alla som mobbar hoonom asså gåå döö!!

2011-12-05 @ 20:13:52
Postat av: Monica

Heej!

Massi du vet väl att han ljuger! Han har hittat på alltihopa! Han är verkligen helt sjuk och taskig mot de som verkligen blir mobbade!

2011-12-05 @ 20:24:54
Postat av: Monica

Här är länken då han berättar sanningen!

http://www.youtube.com/watch?v=zt5gvl5s2q4&feature=youtu.be

2011-12-05 @ 20:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0