script>
Animated Hello Kitty

Lite bilder gillar vi!

Japp då var man väl klar med rummet.Har inte gjort ett skit idag,skönt! Efter att ha kollat på TV mer än 50% av dagen så börjar de bli lite tråkigt va? Så ja åt glass :D haha.Hade astråkigt där ett tag så jag skulle ta lite bilder och så hittar jag en fucking spindel! Fatta va jag skrek!! Jag hatar värkligen spindlar!! ;( :(  Aja,va mogen nu massi!
Nyss så typ hitta jag ett as tråkig skrivbok så jag fixa den lite(bild kommet) kan inte säga att den blev såå fin men ja e stolt! ;) haha.Aja nu ska jag väl bara hänga vid datorn och så,inte mycket mer.
Ser ni skillnaden?
Coolt...
Blev den inte as snygg?
Jo,den blev snygg! ;)
Bloggar kanske mer sen puss!
//massi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0